سیستم های تهویه مطبوع

بهترین سیستم های تهویه مطبوع در ایران

سیستم های تهویه مطبوع

بهترین سیستم های تهویه مطبوع در ایران

نمایندگی رسمی ال جی در مشهد
نمایندگی رسمی جی پلاس در مشهد
نمایندگی رسمی کولرگازی تک الکتریک در مشهد
نمایندگی گلدیران در مشهد
خرید کولرگازی در مشهد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کولر گازی ایرانی

کولر گازی ایرانی

معرفی برترین برندهای کولر گازی ایرانی

معرفی ۶ برندکولرگازی ایرانی

 

همانطور که می دانید شرکت های بسیاری در کشورمان به تولید کولر های گازی فعالیت داشته که متاسفانه بسیاری از آن ها به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی کم کم از بازار رقابت با دیگر مدعیان خارج شده اند. در حال حاضر با توجه به اینکه خرید کولر گازی کشورمان روند رو به رشدی را داشته است می توان به راحتی متوجه شد که برند های تولید کننده کولر گازی تمامی سعی و تلاش خود را برای بالا بردن کیفیت محصولات خود نموده اند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار رقابت را کسب نمایند. در واقع برترین کولر گازی های ایرانی که ازشرکت های مطرح و معتبر میباشند با بهره گیری از تکنولوژی روز و رعایت استانداردهای بین المللی توانسته اند، کولر گازی با سطح کیفیت بالا و قابل مقایسه به محصولات مشابه خارجی را نمایند. برندهایی که در ادامه به آنها پرداخته ایم هریک با دارا بودن سابقه ای طولانی در خصوص طراحی و ساخت توانسته اند جایگاه بالایی در بازار رقابتی را به خود اختصاص داده اند. ما در ادامه ی مطالب،با توجه به بازار فروش برترین کولر گازی های ایرانی را از نظر کیفیت، مصرف انرژی، میزان فروش، نوع گارانتی و نصب مورد بررسی قرارداده ایم. همچنین چنانچه قصد خرید هریک از این نوع از سیستم های تهویه مطبوع را دارید میتوانید با مراجعه به صفحه مربوطه ارزانترین کولر گازی اطلاعات لازم را در این خصوص دریافت نمایید.

کولر گازی اسپلیت تک الکتریک

خرید کولرگازی تک الکتریک 

در معرفی برترین کولر گازی های ایرانی میتوان به نمونه ی موجود از آن تحت عنوان برند تک الکتریک اشاره نمود. در واقع این کمپانی با بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد توانسته در لیست بهترین های بازار قرار گیرد. شرکت تک الکتریک در سال 2005 میلادی ( 1383 هجری شمسی ) فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع آغاز نموده که برطبق جدیدترین فناوری های روز دنیا به شیوه ای نوین ساخته شده و به دلیل برخورداری از تکنولوژی های جدید مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. البته برخلاف نوپا بودن این کمپانی باید گفت به دلیل ساخت محصولاتی مدرن، در همان سالهای ابتدایی سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده و در مدل پشت پنجره ای، دیواری، ایستاده، پرتابل در ظرفیت هوادهی متفاوت تولید و عرضه می گردد. از ویژگی های منحصر بفرد این نمونه از برترین کولر گازی های ایرانی می توان به سیستم فیلتر ضد آلرژی و ضد ویروس، سیستم حالت خواب، سیستم مجدد شروع خودکار، اعلام نشتی گاز و عملکرد بی صدا اشاره داشت. لازم به ذکر است تمامی اسپلیت و کولر گازی تک الکتریک دارای 5 سال گارانتی کمپرسور، 24 ماه قطعات ، 5 متر لوله و عایق بوده که به صورت رایگان در تمامی نقاط کشور نصب می شود .

کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور

یکی دیگر از برترین کولر گازی های ایرانی برند نام آشنا و مطرح ایران رادیاتور می باشد. گفتنی است گروه صنعتی ایران رادیاتور درسال 1358 هجری شمسی به منظور تولید و طراحی سیستم های گرمایشی تاسیس و به بهره برداری رسید. این شرکت اولین دارنده استاندارد جهت صادرات محصولات خود در ایران می باشد که با توجه به نیاز بازار و اتکا به علم و دانش مدیران مجرب در سالهای اخیر اقدام به راه اندازی خط تولید کولر گازی ایران رادیاتور نمود و این محصولات را با بالاترین سطح کیفیت به شیوه ای نوین طراحی و عرضه می نماید که با توجه به سطح کیفیت بسیار در حال حاضر یکی از پرفروش ترین های بازار شناخته می شود. گفتنی است استفاده از کمپرسورهای GMCC با قدرت خنک کنندگی بالا و کندانسورهایی از این قبیل بدون محدودیت می توان در فضاهای مختلف به منظور تامین هوایی خنک و مطبوع GOLDEN FIN از آن بهره مند شد که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی را نیز دارد. تمامی اسپلیت و کولر گازی ایران رادیاتور از 5 سال گارانتی کمپرسور، 18 ماه قطعات، 5 متر لوله و عایق رایگان برخوردار بوده که به صورت رایگان در سراسر ایران با گارانتی اصلی از سوی این شرکت ایران رادیاتور به جهت نصب عرضه می گردد.

کولر گازی اسپلیت تهویه

برند تهویه را میتوان به عنوان یکی از برترین کولر گازی های ایرانی معرفی نمود که این کمپانی با رعایت استانداردهای بین المللی توانسته محصولاتی مدرن و پیشرفته را تولید و عرضه نماید. شرکت تهویه از سال 1965 میلادی ( 1343 هجری شمسی ) فعالیت خود را در زمینه تولید و ساخت سیستم های تهویه مطبوع آغاز نموده است. در واقع شرکت تهویه از پیشگامان و بزرگترین تولید کننده های سیستم های تهویه مطبوع در ایران شناخته شده که کولر گازی و اسپیلت های کم مصرف مناسب را برای مصارف خانگی و تجاری را با قابلیت ساخت در تناژهای 1.5 تا 6 تن تبرید را به صورت سفارشی دارا میباشد. همچنین به دلیل تنوع در مدل و ظرفیت می توان بدون محدودیت در فضاهای مختلف و با متراژ های مختلف نصب و اجرا نمود. استفاده از متریال و قطعات درجه یک در ساخت این نوع از برترین کولر گازی های ایرانی  موجب شده تا سطح کیفیت بالایی را دارا و از قدرت خنک کنندگی بالایی بهره ببرند و نیز به دلیل کم مصرف بودن با کمترین میزان مصرف انرژی هوایی مطلوب به فضای داخلی منتقل نمایند. علاوه بر این ها تمامی مدل های کولر گازی تهویه دارای 10 سال گارانتی کمپرسور، 18 ماه قطعات، 5 متر لوله و عایق است که در تمام کشور به شکل رایگان قابل نصب میباشد.

کولر گازی اسپلیت ایساتیس

ایساتیس که به عنوان نمونه ی دیگری از برترین کولر گازی های ایرانی شناخته شده در سال 1385 هجری شمسی بوده که فعالیت خود را در خصوص طراحی و ساخت انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی آغاز نموده است. در واقع هدف اصلی شرکت ایساتیس را باید انتقال تکنولوژی روز ایتالیا به صنعت داخلی دانست که مطابق استانداردهای بین المللی با بالاترین سطح کیفیت و تکنولوژی این تجهیزات را طراحی و عرضه می نماید. گفتنی است سیستم های ارائه شده از این کمپانی در مدل دیواری با قابلیت عملکرد سرد و گرم در ظرفیت هوادهی متنوع تولید می شوند که به دلیل تنوع در ظرفیت می توان بدون محدودیت در متراژ های متفاوت مورد استفاده قرارگیرند. این نوع از برترین کولر گازی های ایرانی با عنوان ایساتیس دارای 5 سال گارانتی کمپرسور، 18 ماه قطعات، 5 متر لوله و عایق رایگان بوده که با گارانتی اصلی شرکت قابل عرضه است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد در این محصول می توان به میزان تولید صدا پایین و قابلیت WIFI این دستگاه اشاره نمود که با اتصال، ارتباط با آن از طریق دستگاه های دیگر بسیار آسان می شود.

 

کولر گازی اسپلیت اسنوا

از برترین کولر گازی های ایرانی می توان به برند اسنوا اشاره داشت که در واقع این شرکت با بیش از یک دهه در خصوص طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع توانسته به دلیل برخورداری از سطح کیفیت بالا سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است. شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان که به نام اسنوا در بازار شناخته می شود در سال 1384 شمسی ، 2006 میلادی در شهر اصفهان تاسیس شد. این شرکت دارای گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS گواهی نامه‌های بین‌المللی ، جزو ۱۰۰ برند برتر ایران، در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در سال ۱۳۹۲ ، گواهینامه B.V برای صادرات اجاق گاز به عراق و دیگر کشورهای منطقه می باشد. کولر گازی اسپلیت اسنوا در مدل های دیواری و ایستاده و با رده انرژی A  و  B تولید می شوند . تمامی اسپلیت و کولرگازی اسنوا دارای 24 ماه گارانتی محصول ، 124 ماه وارانتی موتور ، 8 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران با گارانتی اصلی شرکت اسنوا عرضه و نصب میگردد . از مهم ترین ویژگی های این نوع از برترین کولر گازی های ایرانی می توان به راه اندازی اتوماتیک ، تنظیم دمای هوشمند اشاره نمود. همچنین به دلیل بکارگیری قطعات و متریال درجه یک و مرغوب در ساخت این اسپلیت ها از قدرت خنک کنندگی و طول عمر بالایی بهره می برند.

 

کولر گازی اسپلیت پاکشوما

از دسته تجهیزاتی که تحت عنوان برترین کولر گازی های ایرانی در بازار شناخته شده میتوان به برند مطرح و معتبر پاکشوما اشاره داشت. این کمپانی با بیش از نیم قرن سابقه در خصوص طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه نماید. شرکت پاکشوما در سال 1354 شمسی تاسیس و به بهره برداری رسید. شرکت پاکشوما با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی مفتخر به دریافت گواهینامه های سیستم های مدیریتی 10004 ISO و 10002 ISO و 14001 ISO و 9001 ISO شده است . تمامی اسپلیت و کولرگازی پاکشوما دارای 24 ماه گارانتی محصول ، 60 ماه خدمات پس از فروش ، در سراسر ایران با گارانتی اصلی شرکت پاکشوما عرضه و نصب میگردد. از مهم ترین ویژگی های این برترین کولر گازی های ایرانی با نام پاکشوما می توان به استفاده از فیلتر پلاسما جهت کاهش آلودگی محیط، قابلیت کارکرد تا دمای 55 درجه سانتیگراد، سیستم نظافت خودکار فیلترها، محافظ کمپرسور در مقابل نوسانات برق و مجهز به کاتالیزور سرما اشاره نمود. با توجه به برخورداری از سطح کیفیت بالا و تنوع در ظرفیت هوادهی توانسته در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گیرد. 

 

کولر گازی اسپلیت بکو

دسته ی دیگر از برترین کولر گازی های ایرانی برند بکو بوده که در واقع  این کمپانی به دلیل رعایت استانداردهای بین المللی و بکارگیری تکنولوژی های منحصر بفرد توانسته در لیست بهترین های بازار قرار گیرد. شرکت بکو در سال 1967 میلادی ، 1345 شمسی در استانبول تاسیس و به بهره برداری رسید. این شرکت در حال حاظر توسط هولدینگ کوچ مدیریت می شود. در سال 2009 شرکت بکو با شرکت آرچلیک ادغام شد. شرکت بهستان از سال 1388 محصولات بکو را در ایران عرضه می کند و با بیش از 200 نماینده در سراسر ایران فعالیت خود را ادامه می دهد. و به منظور کاهش هزینه ها و قیمت نهایی این محصولات را در کارخانه های تولیدی ایران مونتاژ و عرضه می نمایند. اما در این خصوص باید در نظر داشت که با همان کیفیت اولیه تولید می شوند. تمامی اسپلیت و کولرگازی بکو دارای 24 ماه گارانتی محصول ، 60 ماه خدمات پس از فروش ، در سراسر ایران با گارانتی اصلی شرکت بهستان عرضه و نصب میگردد. کولر گازی های بکو در موقعیت نصب دیواری با بالاترین سطح کیفیت تولید وعرضه می شوند. 

کولر گازی اسپلیت مهر اصل

برند مهراصل از انواع موجود برترین کولر گازی های ایرانی در بازار بوده که این کارخانه فعالیت عمده و گسترده ای در خصوص طراحی و ساخت انواع سیستم های تهویه مطبوع دارا می باشد. شرکت مهر اصل در سال 1369 شمسی ، 1991 میلادی در تبریز تاسیس شد. محصولات این شرکت مطابق با استاندارد ISO 9000 و کلیه فعالیت های اثرگذار بر محیط زیست تحت استاندارد ISO 14000 می باشد. عایق بندی حرارتی مناسب عایق بندی حرارتی مناسب و فیلتر قابل شستشوی آنتی باکترینال از ویژگی های کولر گازی مهر اصل می باشد. تمامی اسپلیت و کولرگازی مهر اصل دارای 12 ماه گارانتی محصول ، 60 ماه خدمات پس از فروش ، در سراسر ایران با گارانتی اصلی این شرکت عرضه و نصب میگردد. از ویژگی های این محصولات می توان به قدرت پرتاب باد بالا، دریچه های متحرک توزیع هوا، فیلترهای چندلایه تصفیه هوا اشاره داشت. و به دلیل تنوع در ظرفیت میتوان بدون محدودیت در فضاهای مختلف به منظور تامین هوایی مطبوع بهره مند شد. 

  • ۰۰/۰۶/۲۸
  • سیستم تهویه مطبوع هرنوع تهویه مطبوعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی